Monday, July 13, 2009

UHibbukunna Fillah

Mungkin da biase di'share' program2 awal semasa men'jala' madu' baru ni..
Namun, bagi mereka yang menunggu masa untuk meninggalkan bumi UTM, Pastinya setiap memori akan terakam indah di ingatan. Bersama merancang dengan anak2 usrah(pelapis) untuk menyebarkan sayap dakwah amat seronok sekali.Komitmen dan kesungguhan tanpa mengenal erti penat, sakit (majoriti da start demam n ader yg belum baik2 lg demam), semua tu tak dihiraukan. Itulah di KTHO.Kami bawak adek2 ke Mutiara Rini.Kebetulan tak ramai orang,sebab pagi tu ujan renyai2x..so, best sangat bermain dan berukhuwah...!. Apepun tabik spring gak pada team 'A walk to remember'-> Iqra' pada keesokan harinya, (nak join! tapi....memang tak larat).Ana sentiasa mendoakan yang terbaek untuk akhwat semua. Teruslah bersungguh-sungguh di Jalan ini... kerana kerja kita bukan mudah, jalannye bukan singkat, kerja ini kerja serius!

'SeGALA HArapan di Sandarkan kepada Allah'




No comments: