
Assalamua'laykum..
Sempat curi masa sekejap..sebenarnye saya dah nak berjaya siapkan 1 cerpen, ahh tp malulah nak letak..sbb buat2 jadi cerpen cimta jugak...cinta islamik la..
apepun, bukan mudah menulis, berkata-kata..semuanya diuji...
iA..saya akan cuba untuk letakkan cerpen tak best tu nanti..tunggu
Tapi yang pasti...tknak la orang expect ape2..saya adalah insan yang sangat biasa..tk sama kot kalo tak kenal . jangan nak assume ape-ape melalui fb atau blog ni
Apepun, sama2 kita memperbaiki diri, iman dan amal
Segalanya kerana cinta kepada ALLAH...dan dakwah ini
Segalanya mungkin walaupun caranya entah bagaimana..
Allah pasti akan mudahkan urusan dari jalan yang tidak disangka-sangka...
No comments:
Post a Comment