Thursday, August 6, 2009

Antara Praktikal dan Teori

Alhamdulillah , Allah masih beri kesempatan untuk menghirup udara nyama, merasai nikmatnya segala-gala di sekeliling Saya. Saya dah padamkan posting sebelum ni. Saya perlu terus bangun , kuat untuk hadapi ujian ini.

Knape antara teori dan praktikal??? sebab , kalo dlm pengisian, tazkirah dsb memang kita selalu dengar dan diri sendiri pun selalu ckp kat orang lain, setiap ujian ini pasti ada hikmahnya.tapi sejauh mane kesabaran, ketabahan itu dibina dan dirasai, itulah realiti. Hanya yang merasainya tahu makna kesabaran, menghadapi ujian.

Semoga Allah memberi kekuatan. Dan cukuplah Allah bagiku. Saya tahu knape saya sambung belajar, so, saya mesti tahu kenapa saya mesti bertahan sampai akhir..Semoga praktikal dari teori yang sering terlafaz di bibir mampu saya lalui.

1 comment:

Sarah Ibrahim said...

Takkan terhidu harum mewangi
Kalau x dinyalakan setanggi

Takkan terasa manisnya hidup
Andai x dilambung gelora


Heeee~