
Anak-anak sedara ku
Gambar di atas takdak kna mengena pun dgn topik ni..(just miss them very much)
Alhamdulillah Allah memberikan nikmat yang tidak terhingga dengan mempertemukan kita dengan Ramadhan kali ini. Betapa ramadhan ini sesuatu yang ditunggu2 oleh kita dan pemergiannya kelak bakal ditangisi.Allah telah memanjangkan usiaku 1 Ramadhan tahun ini bersamaan tarikh Ulang tahun saya.
Justeru, mengambil peluang dengan pintu rahmat Allah yang dbuka seluas-luasnya , marilah kita merebut peluang menjadikan Ramadhan ni sebagai " universiti Tarbiyah" yang mane kita akan tamat pengajian kelak dengan menjadi individu Muslim yang lebih baik.
Tingkatkan amal ibadat (Qiam, Tilawah,Tadarus, Zikir, Istighfar, Selawat, Solat Sunat, Infaq,dsb)
Juga jangan lupa teruskan perjuangan menyebarkan risalah Islam.Kencangkan lagi dakwah kita.
SET OUR TARGET TO ACHIEVE MUTTAQIN LEVEL WHEN WE GRAD FROM THESE MADRASAH TARBIYAH LATER.
No comments:
Post a Comment