Friday, November 9, 2012

Bukankah lebih baik bersabar...blog kembali hidup

Dalam hidup , manusia selalu bermain-main dengan teori yg dipelajarinya...sehinggakan teori itu,kadang-
kadang memakan diri sendiri.


Sabar, pada hakikatnya amatlah sukar bila sampai satu tahap yang mana orang merendahkan kita atau memperlekehkan kita.Namun, terpulanglah ...

Kalau terlalu fikirkan pandangan orang, maka hidup kita akan lebih rumit. Aku bersyukur Allah takdirkan ak orang yang ditarbiyah, maka kekuatan itu di sudut lain.

Aku tak melawan, tak de nak cakap apa cuma trus sabar dan bersabar.Semoga Allah mengganjari kesabaran hamba-Nya.

# Life sem ni makin best...saya bawak halaqah student sendiri.Student Foundation..Sejak ade baby beam, boley tunjuk macam2 video:-)..iA saya akan cuba sedayanya untuk membina mereka ke arah peribadi muslim gemilang. Walaupun...kadang2 saya yang kurang prepare..moga ALLAH mudahkn perjalanan ini.

No comments: