Ni gambar semasa jaulah KIC,CUCMS ke pantai timur, best sangat :-)
Sahabat...
Saya just nak ceritakan tentang sahabat karib saya yang baru. Betapa saya dan dia membina ukhuwah ini kerana ALLAH. Asalnya kami tidak mengenali secara rapat.kawan atas kawan dan tengok dari jauh jer. Bila 1 halaqah, owh baru ak kenal sikapnya yang sebenar dan begitu juga aku. Kami saling salah sangka. Diluar usrah, kami keluar makan bersama, sembang santai, maka itulah yg lebih merapatkan kami. Walaupun dia dah berhijrah ke negeri lain, tapi kami selalu berhubungan melalui medan2 yang macam2 zaman sekarang. Dia selalu datang ke putrajya menziarahi aku. So terharu. Dan perbincangan kami yang serius tentang isu utama itu, meyakinkan ak bahawa dia antara sahabat terbaik yang membantu untuk ak nampak bahawa matlamat sebuah perkahwinan itu jauh sangat. Dan dia juga sering memotivasikan ak dengan caranya yang brutal,hehe
Moga ALLAH mudahkan urusan dia. dan moga kami ditemukan kelak di Syurga-Nya
Aku amat bersyukur padamu ALLAH atas nikmat persahabatan ini
-Coretan ringkas di malam hari-
No comments:
Post a Comment