
spagethi

koktel
"Kitaorg da prepare spagethi dan cocktail, tengah siap-siap ni"
(pesanan ringkas buat 2 sahabat yang sentiasa dirindui)
Indahnya bertemu dengan sahabat-sahabat lalu makan bersama dan bersembang petang.
Mungkin kita ader perbezaan perangai, emosi, how to handle problem, tapi semua kita kongsi.
Mungkin lepas ni, sorang sahabat tu nak kena masuk kolej semula.Sebab tu dia asyik masak sejak akhir-akhir ni.
Have to adapt the environment n situation for da'wah.(differently according to time)
Apepun sahabat-sahabatku ,pastinye kehidupan kelak (Julai) pasti berbeza dari ape yang saya lalui sekarang.
Uhibbukunna fillah....
4 comments:
ele....
rindu kat k long la tue....
bila dh jauh br tercari-cari ek...
mungkin suka game Men**** Fa*****
macam tau je game 2...hehehe...walaupun ana xbersama sepetang 2 tp dpt gk rs koktel n spagetti 2...hmmm yummy...kaksu, jgn sedey tau bila dok kolej...kita kn tetap bersama...
usu mmg suka game MEN****Fa***** tapi klo sume org wat game cm2 yanti jadi xtau nk settlekn hahaha..
kak su bleh klo tiap2 mggu time hjg mnggu dtg umah?? nnt tkut yanti dmm kalo xrse mskn akk.yg len pn msk sgt sdp kcuali yanti hahahaha
wa..best nye..rindu kat akhawat kat JB.
Post a Comment